9080

Nowość

nazwa

9080

rodzaj

Ładowarki kołowe

opis

Ładowarka kołowa 9080 została stworzona z myślą o przeładunku ciężkich materiałów – jak ma to miejsce na przykład w przypadku dużych zakładów i biogazowni, w silosie lub przy dużej liczbie dużych bel. Maszyny tej klasy wielkości najlepiej sprawdzają się również w branży recyklingu, zakładach przemysłowych i przy zastosowaniach komunalnych. Ładowarka kołowa przekonuje szczególnie przestronną i komfortową kabiną, kolorystyczną koncepcją obsługi, ergonomicznym joystickiem wielofunkcyjnym, dużym wyś ... więcej

dane techniczne

Dane silnika

Producent TypDeutz
Typ silnikaTCD 3.6 S5
Liczba cylindrów4
Moc silnika100 kW
Moc silnika136 KM
Przy maks. liczbie obrotów2.300 obr./min
Pojemność skokowa3.621 cm³
Rodzaj czynnika chłodzącegowoda / powietrze doładowujące
Norma emisji spalinV
Przetwarzanie spalinDOC/DPF/SCR

Dane silnika Opcja

ProducentDeutz
Typ silnikaTCD 4.1 S5
Liczba cylindrów4
Moc silnika156 KM
Przy maks. liczbie obrotów2.300 obr./min
Pojemność skokowa4038 cm³
ChłodzenieWoda / powietrze doładowujące
Norma emisji spalinV
Przetwarzanie spalinDOC/DPF/SCR

Instalacja elektryczna

Napięcie robocze12
Akumulator185 Ah
Prądnica120 A

Ciężary

Ciężar roboczy10.720 kg
Ciężar wywracający z łyżką – maszyna prosta5.290 kg
Ciężar wywracający z łyżką – maszyna pochylona4.657 kg
Ciężar wywracający z widłami do palet – maszyna prosta4.624 kg
Ciężar wywracający z widłami do palet – maszyna pochylona4.071 kg

Kabina kierowcy

Kabina kierowcyKabina

Pojemność

Pojemność zbiornika paliwa140 l
Pojemność oleju hydraulicznego125 l
Pojemność roztworu mocznika12 l

Napęd

Rodzaj napęduhydrostatyczny
Napęd jezdnyWał przegubowy
Stopnie prędkości3
PA 1900
Standardowa prędkość jazdy0-20 km/h
Prędkość jazdy opcja 10-30 km/h
Prędkość jazdy opcja 20-40 km/h
Hamulec roboczyHamulec wielotarczowy na przedniej osi oddziałujący na wał przegubowy na tylnej osi
Hamulec ręcznyElektro-hydrauliczny hamulec tarczowy z amortyzacją sprężynową na przedniej osi, działający przez wał przegubowy na oś tylną
Blokada mechanizmu różnicowego100% oś przednia+ oś tylna

Układ hydrauliczny

Hydrauliczny układ jezdny, ciśnienie robocze (maks.)480 bar
Hydraulika robocza, wydajność pompy (maks.)150 (180) l/min
Hydraulika robocza, ciśnienie robocze (maks.)250 bar

Kinematyka

Kinematyka, typP
Siłownik podnoszenia2
Siłownik przechyłu2
System szybkiej wymianyhydrauliczny

Układ kierowniczy

Układ kierowniczyHydrauliczny wahadłowy układ kierowniczy z przegubowym mostem pędnym
Siłownik układu kierowniczego2
Kąt zgięcia tylnej osi± 12 stopnie

Wartość charakterystyczna hałasu

Średni poziom hałasu LwA100,7 dB(A)
Gwarantowany poziom hałasu LwA102 dB(A)
Podany poziom ciśnienia akustycznego LpA70 dB(A)

opis

Ładowarki kołowe 9080 – Nasza klasa wagi ciężkiej

Ładowarka kołowa 9080 została stworzona z myślą o przeładunku ciężkich materiałów – jak ma to miejsce na przykład w przypadku dużych zakładów i biogazowni, w silosie lub przy dużej liczbie dużych bel. Maszyny tej klasy wielkości najlepiej sprawdzają się również w branży recyklingu, zakładach przemysłowych i przy zastosowaniach komunalnych. Ładowarka kołowa przekonuje szczególnie przestronną i komfortową kabiną, kolorystyczną koncepcją obsługi, ergonomicznym joystickiem wielofunkcyjnym, dużym wyświetlaczem cyfrowym 7“ oraz dobrze dozowaną regulacją ilości oleju hydraulicznego za pomocą pokrętła Jog Dial. Imponująca jest świetna w tej klasie wielości widoczność na osprzęt dodatkowy i najbliższy obszar roboczy. Dzięki bezstopniowej, hydrostatycznej przekładni Power Drive 370 (PD 370) możliwie jest osiągnięcie wysokich sił ciągu oraz prędkości jazdy. W ten sposób osiągnięcie prędkości do {40 km/h} {24,85 mph} jest możliwe bez zmiany biegów. Umożliwia to niezwykle komfortowy sposób jazdy.

Prędkość jazdy 30/40 km/h

  • Z odpowiednim silnikiem maszyna osiąga prędkość 30 lub 40 km/h. Umożliwia to szybkie przemieszczanie maszyny z punktu A do B z odpowiednią oszczędnością czasu, co zwiększa wydajność.

 

Amortyzacja ramienia załadowczego z funkcją automatyczną

  • Amortyzacja ramienia załadowczego jest aktywowana elektrycznie i umożliwia optymalną obsługę maszyny w trudnym do pokonania terenie oraz podczas jazdy po drodze. Jest ona szczególnie warta polecenia, jeśli maszyna transportuje na łyżce lub na widłach do palet duże ładunki lub przewozi ciężki osprzęt dodatkowy na dużej odległości z wysoką prędkością. Amortyzacja ramienia załadowczego zapewnia znaczne zwiększenie komfortu i ergonomii.
  • Amortyzację ramienia załadowczego można całkowicie wyłączyć lub włączyć na stałe. Oprócz tego dostępna jest funkcja automatyczna. Tutaj za pomocą pokrętła Jog Dial można ustawić prędkość jazdy, od jakiej automatycznie aktywuje się amortyzacja ramienia załadowczego. Jeśli prędkość jazdy będzie niższa od ustawionej wartości, amortyzacja ramienia załadowczego wyłączy się również automatycznie.
  • Amortyzacja ramienia załadowczego zapobiega kołysaniu maszyny przy dużych prędkościach jazdy. Zwiększa to bezpieczeństwo operatora i chroni komponenty pojazdu, ponieważ wstrząsy są absorbowane.

 

Power Drive 370: płynna przekładnia hydrostatyczna

  • Power Drive 370 to płynna przekładnia hydrostatyczna, która osiąga wyższe siły ciągnięcia i wyższe prędkości jazdy niż opracowane do tej pory rozwiązania. Jest to możliwe dzięki zachowaniu wszystkich zalet dotychczasowych napędów jezdnych związanych ze zwartością, wydajnością energetyczną i komfortem obsługi. Dzięki Power Drive 370 osiągnięcie prędkości do 40 km/h jest możliwe bez zmiany biegów lub trybu jazdy. Umożliwia to komfortową jazdę, ponieważ nie odczuwa się przerw w sile ciągnięcia.
  • Przekładnia Power Drive 370 oferuje zwiększenie siły ciągnięcia w wersji 30 km/h. Ta opcja nadaje się w szczególności do różnych intensywnych prac ziemnych.

 

Elastyczny praca z przyczepą do 18 t

  • Maszyna może pociągnąć przyczepę dzięki opcjonalnemu sprzęgowi holowniczemu przyczepy. Do wyboru dostępne są różne systemy: Automatyczny sprzęg holowniczy przyczepy (stały lub z regulacją wysokości), sprzęg holowniczy przyczepy z głowicą kulową K50, sprzęg holowniczy przyczepy Piton-Fix oraz sprzęg holowniczy przyczepy CUNA D3.
  • Damit große Anhängelasten sicher bewegt werden können, muss eine Zweileitungs-Druckluft-Bremse oder eine hydraulische Anhängerbremse genutzt werden (Achtung: die nationalen Bestimmungen sind einzuhalten). Um die Stützlast beim Anhängerbetrieb zu erhöhen, gibt es optional ein Frontballastgewicht.
  • Możliwość pociągnięcia przyczepy poszerza spektrum zastosowań maszyny i oferuje więcej elastyczności podczas pracy, ponieważ nie jest potrzebny dodatkowy ciągnik.

 

Element kontrolny Jog Dial

  • Element kontrolny Jog Dial umożliwia obsługę i odczytywanie różnych parametrów maszyny oraz funkcji za pośrednictwem wyświetlacza: na przykład ustawianie amortyzacji ramienia załadowczego, odczytanie godzin pracy i informacji o maszynie lub śledzenie okresów serwisowych. Pokrętło Jog Dial jest umieszczone w dobrze dostępnym miejscu w obszarze roboczym operatora.
  • W razie potrzeby ilość przepływu oleju hydraulicznego można ustawić ręcznie za pomocą elementu kontrolnego „Jog Dial”. Jest to znaczna zaleta, kiedy maszyna napędza hydrauliczny osprzęt dodatkowy, który nie wymaga pełnej wydajności hydraulicznej maszyny. Daje to operatorowi możliwość delikatnej i oszczędnej pracy maszyną i osprzętem dodatkowym.
  • W przypadku serwisowania za pomocą pokrętła Jog Dial można szybko wyświetlić ważne komunikaty o błędzie i wymagane informacje o maszynie. Przyspiesza to diagnostykę i skraca czas przestoju maszyny.

 

Klimatyzacja automatyczna

  • Automatyka klimatyzacji zapewnia przyjemny klimat pracy wewnątrz kabiny przy wyższych temperaturach zewnętrznych. Standardowa klimatyzacja chłodzi zazwyczaj tylko na jednym poziomie, który można regulować poprzez moc dmuchawy. Automatyka klimatyzacji marki Weidemann pracuje z użyciem czujników i zmniejsza lub zwiększa temperaturę wewnętrzną w całości zgodnie z wymaganiami operatora. Zapewnia to niezmienną temperaturę i niesie ze sobą korzyść, jaką jest możliwość optymalnego dostosowania klimatyzacji kabiny do temperatur zewnętrznych.
  • Automatyka klimatyzacji zwiększa komfort operatora. Umożliwia ona niemęczącą pracę, ponieważ zmniejsza obciążenie operatora przy wysokich temperaturach zewnętrznych.

kontakt

Stwórzmy coś wyjątkowego razem.

Kontakt
Sprawdź na mapie

Korzystanie ze strony oznacza akceptację Polityki Cookies.

X