nav
nav
nav

Terrus CVT

nazwa

Terrus CVT

rodzaj

Ciągnik

opis

Inżynierowie z marki STEYR dołożyli nadzwyczajnych starań, by stworzyć ciągnik będący w stanie osiągnąć nadzwyczajną moc i wydajność. Rezultat: Terrus CVT, najmocniejszy model STEYR wszech czasów ... więcej

dane techniczne

MODEL

6250 Terrus CVT6270 Terrus CVT6300 Terrus CVT

Silnik

Liczba cylindrów666
TypSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisjiStage VStage VStage V
Pojemność silnika6 7286 7286 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))---
Maksymalna moc silnika (KM (kW))273 (195)288 (212)313 (230)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min)1 8001 8001 800
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))---
Znamionowa moc silnika (KM (kW))250 (184)271 (199)300 (221)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika2 1002 1002 100
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)---
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)1 173 przy 1 4001 194 przy 1 4001 282 przy 1 400
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%)40 / -32 / -28 / -
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l)410 / 96630 / 96630 / 96

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowejS-Control CVT-Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT-Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco
PowershuttleStandardStandardStandard
Biegi pełzającezintegrowanyzintegrowanyzintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583
Prędkość opcjonalna przy obr/min---
Napęd jezdny grupowy---
Typ wału1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 5851 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 5851 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585
Udźwig zaczepu przedniego (kg)5 8215 8215 821

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD---
4WDTakTakTak
Zawieszenie osi przedniejStandardStandardStandard
Kąt skrętu (°)555555
Minimalny promień skrętu (m)7,77,77,7
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnejWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczegoZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABSOpcjaOpcjaOpcja

Układ hydrauliczny

Typ układuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
165 / -165 / 220165 / 220
215215215
Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy
11 05811 05811 058
10 30510 30510 305
5 elek.5 elek.5 elek.
333
0-60 sekund0-60 sekund0-60 sekund
Kat. III NKat. III / IV NKat. III / IV N
StandardStandardStandard

opis

Inżynierowie z marki STEYR dołożyli nadzwyczajnych starań, by stworzyć ciągnik będący w stanie osiągnąć nadzwyczajną moc i wydajność. Rezultat: Terrus CVT, najmocniejszy model STEYR wszech czasów.

 

Do wyboru są trzy modele wyposażone w wysoce wydajne i niezawodne silniki o mocy znamionowej 250, 270 lub 300 KM. Dzięki swemu idealnemu stosunkowi masy do mocy ciągniki TERRUS CVT idealnie sprawdzają się zarówno przy pracach transportowych, jak i polowych. Najmocniejszy koń w naszej stajni posiada jednak również inne mocne strony – a mianowicie rewelacyjny komfort: amortyzowana oś przednia oraz luksusowa i szczególnie cicha kabina zapewniają relaksowe środowisko pracy i ograniczają zmęczenie operatora. Na pokładzie czekają najnowocześniejsze technologie, takie jak S-TECH, S-GUIDE, S-TURN II, ISOBUS III, Easy-Tronic II oraz S-Fleet. Ma się czym pochwalić, ten nasz nowy Terrus CVT.

kontakt

Stwórzmy coś wyjątkowego razem.

Kontakt
Sprawdź na mapie

Korzystanie ze strony oznacza akceptację Polityki Cookies.

X