nav
nav
nav

Profi CVT

nazwa

Profi CVT

rodzaj

Ciągnik

opis

Innowacyjny model Profi CVT z S-ControlTM z bezstopniową przekładnią CVT i technologią ISOBUS III zapewnia maksimum komfortu. ... więcej

dane techniczne

MODEL

4115 Profi CVT4125 Profi CVT4135 Profi CVT4145 Profi CVT6145 Profi CVT

Silnik

Liczba cylindrów44446
TypSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisjiStage IVStage IVStage IVStage IVStage IV
Pojemność silnika4 4854 4854 4854 4856 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))145 (107)155 (114)169 (124)175 (129)175 (129)
Maksymalna moc silnika (KM (kW))125 (92)135 (99)145 (107)155 (114)158 (116)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min)1 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))131 (96)140 (103)155 (114)160 (118)165 (121)
Znamionowa moc silnika (KM (kW))116 (85)125 (92)135 (99)145 (107)145 (107)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika2 2002 2002 2002 2002 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)590 przy 1.500637 przy 1.500700 przy 1.500700 przy 1.500740 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)528 przy 1 500560 przy 1 500605 przy 1 500650 przy 1 500650 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%)41 / 4240 / 4340 / 4240 / 3740 / 40
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l)210 (250) / 39,5210 (250) / 39,5210 (250) / 39,5210 (250) / 39,5210 (250) / 39,5

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowejS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco
PowershuttleStandardStandardStandardStandardStandard
Biegi pełzającezintegrowanyzintegrowanyzintegrowanyzintegrowanyzintegrowany

Wał odbioru mocy

Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnikaRodzaj WOMZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowyOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Typ wału1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min1 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg)3 1003 1003 1003 1003 100

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD-----
4WDTakTakTakTakTak
Zawieszenie osi przedniejOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Kąt skrętu (°)5555555555
Minimalny promień skrętu (m)4,64,64,64,64,6
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnejWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczegoZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS-----

Układ hydrauliczny

Typ układuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l)133 / -133 / -133 / -133 / -133 / -
Ciśnienie w układzie (bar)210210210210210
Typ sterowaniaElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig7 8647 8647 8647 8647 864
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg)6 7966 7966 7966 7966 796
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej4 elek.4 elek.4 elek.4 elek.4 elek.
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej33333
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej0-30 sekund0-30 sekund0-30 sekund0-30 sekund0-30 sekund
KategoriaKat. II / IIIKat. II / IIIKat. II / IIIKat. II / IIIKat. II / III
Kontrola poślizguOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja

opis

Innowacyjny model Profi CVT z S-ControlTM z bezstopniową przekładnią CVT i technologią ISOBUS III zapewnia maksimum komfortu.

 

Innowacyjny ciągnik Profi CVT z 4- i 6-cylindrowymi silnikami o mocy od 116 do 145 KM, przekładnią S-ControlTM CVT i magistralą ISOBUS III zapewnia operatorowi maksymalny komfort i łatwość obsługi. Ta seria ciągników stanowi synonim wysokiej wydajności i równie wysokiego komfortu. Ekonomiczne silniki ECOTECH, aktywna blokada postojowa i podwójne sprzęgło oraz kompletnie odświeżone wzornictwo spełnią wymogi nawet najbardziej wymagających. Z ciągnikiem Profi CVT poradzisz sobie z każdą pracą, w czym pomoże Ci również szczególnie wydajny układ hydrauliczny.

kontakt

Stwórzmy coś wyjątkowego razem.

Kontakt
Sprawdź na mapie

Korzystanie ze strony oznacza akceptację Polityki Cookies.

X