nav
nav
nav

Profi Classic

nazwa

Profi Classic

rodzaj

Ciągnik

opis

Właśnie dlatego, że jako rolnik musisz codziennie pracować z maksymalną wydajnością, potrzebujesz również maszyny, na której możesz bezgranicznie polegać. ... więcej

dane techniczne

MODEL

4115 Profi Classic4125 Profi Classic4135 Profi Classic4145 Profi Classic6145 Profi Classic

Silnik

Liczba cylindrów44446
TypSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisjiStage IVStage IVStage IVStage IVStage IV
Pojemność silnika4 4854 4854 4854 4856 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))145 (107)155 (114)169 (124)175 (129)175 (129)
Maksymalna moc silnika (KM (kW))125 (92)135 (99)145 (107)155 (114)158 (116)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min)1 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))131 (96)140 (103)155 (114)160 (118)165 (121)
Znamionowa moc silnika (KM (kW))116 (85)125 (92)135 (99)145 (107)145 (107)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika2 2002 2002 2002 2002 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)590 przy 1.500637 przy 1.500700 przy 1.500700 przy 1.500740 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)528 przy 1 500560 przy 1 500605 przy 1 500650 przy 1 500650 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%)41 / 4240 / 4340 / 4240 / 3740 / 40
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l)210 (250) / 39,5210 (250) / 39,5210 (250) / 39,5210 (250) / 39,5210 (250) / 39,5

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowejS-Control 4-biegowa 16x16 Semi-PowershiftS-Control 4-biegowa 16x16 Semi-PowershiftS-Control 4-biegowa 16x16 Semi-PowershiftS-Control 4-biegowa 16x16 Semi-PowershiftS-Control 4-biegowa 16x16 Semi-Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)4040404040
PowershuttleStandardStandardStandardStandardStandard
Biegi pełzające-----

Opcjonalna przekładnia 1

Typ przekładni napędowejS-Control 4-biegowa 32x32 Semi-PowershiftS-Control 4-biegowa 32x32 Semi-PowershiftS-Control 4-biegowa 32x32 Semi-PowershiftS-Control 4-biegowa 32x32 Semi-PowershiftS-Control 4-biegowa 32x32 Semi-Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)4040404040
PowershuttleStandardStandardStandardStandardStandard
Biegi pełzająceStandardStandardStandardStandardStandard

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOMZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowyOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Typ wału1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min1 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg)2 800 / 3 1002 800 / 3 1002 800 / 3 1002 800 / 3 1002 800 / 3 100

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD-----
4WDTakTakTakTakTak
Zawieszenie osi przedniejOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Kąt skrętu (°)5555555555
Minimalny promień skrętu (m)4,64,64,64,64,6
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnejWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczegoZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS-----

Układ hydrauliczny

Typ układuPompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu)Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu)Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu)Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu)Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu)
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l)86 / 12186 / 12186 / 12186 / 12186 / 121
Ciśnienie w układzie (bar)190 / 210190 / 210190 / 210190 / 210190 / 210
Typ sterowaniaElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig7 115 / 7 8647 115 / 7 8647 115 / 7 8647 115 / 7 8647 115 / 7 864
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg)6 7966 7966 7966 7966 796
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej4 mech.4 mech.4 mech.4 mech.4 mech.
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej22222
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej-----
KategoriaKat. II / IIIKat. II / IIIKat. II / IIIKat. II / IIIKat. II / III
Kontrola poślizguOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja

opis

Właśnie dlatego, że jako rolnik musisz codziennie pracować z maksymalną wydajnością, potrzebujesz również maszyny, na której możesz bezgranicznie polegać.

 

Podstawowy model ciągnika Profi Classic, posiadający na wyposażeniu seryjnym mechaniczne zawory hydrauliki zewnętrznej, pompę o stałej objętości skokowej i niskoprofilowy dach cechuje wyśmienita funkcjonalność. Dzięki ekologicznemu układowi neutralizacji spalin Hi-eSCR zastosowanemu w 4-cylindrowych (o pojemności 4,5 l), jak i 6-cylindrowych (o pojemności 6,7 l) silnikach diesla z turbosprężarką, chłodnicą powietrza dolotowego i układem wtrysku typu Common-Rail ciągniki z łatwością spełniają wymogi unijnej normy emisji spalin Euro IV i tym samym gwarantują ekonomiczność użytkowania przez długi czas.

kontakt

Stwórzmy coś wyjątkowego razem.

Kontakt
Sprawdź na mapie

Korzystanie ze strony oznacza akceptację Polityki Cookies.

X