nav
nav
nav

Kompakt

nazwa

Kompakt

rodzaj

Ciągnik

opis

Dzięki swej unikalnej zwrotności ciągniki Kompakt koncertowo zdadzą egzamin również przy pracy z ładowaczem czołowym w oborze. Ciągniki Kompakt marki STEYR zapewniają najszerszy zakres zastosowań i największe korzyści przy niskich kosztach inwestycji i eksploatacji. ... więcej

dane techniczne

MODEL

4075 Kompakt4085 Kompakt4095 Kompakt4105 Kompakt4115 Kompakt

Silnik

Liczba cylindrów44444
TypSilnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowoSilnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowoSilnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowoSilnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowoSilnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo
Poziom emisjiStage IIIBStage IIIBStage IIIBStage IIIBStage IIIB
Pojemność silnika3 4003 4003 4003 4003 400

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))-----
Maksymalna moc silnika (KM (kW))-----
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min)-----
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))-----
Znamionowa moc silnika (KM (kW))75 (55)86 (63)99 (73)107 (79)114 (84)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika2 3002 3002 3002 3002 300
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)-----
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)309 przy 1 500351 przy 1 500407 przy 1 500444 przy 1 500457 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%)3634343532
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l)115115115115115

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej12 x 12 Synchroshift12 x 12 Synchroshift12 x 12 Synchroshift12 x 12 Synchroshift12 x 12 Synchroshift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)4040404040
PowershuttleOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Biegi pełzająceOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja

Opcjonalna przekładnia 1

Typ przekładni napędowej2-biegowa 24 x 24 Powershift2-biegowa 24 x 24 Powershift2-biegowa 24 x 24 Powershift2-biegowa 24 x 24 Powershift2-biegowa 24 x 24 Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)4040404040
PowershuttleStandardStandardStandardStandardStandard
Biegi pełzająceOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja

Opcjonalna przekładnia 2

Typ przekładni napędowej24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)4040404040
PowershuttleOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Biegi pełzające-----

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOMzałączanie elektro-hydraulicznezałączanie elektro-hydraulicznezałączanie elektro-hydraulicznezałączanie elektro-hydraulicznezałączanie elektro-hydrauliczne
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125
Prędkość opcjonalna przy obr/min-----
Napęd jezdny grupowyOpcjaOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Typ wału1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min1 000 przy 1 9201 000 przy 1 9201 000 przy 1 9201 000 przy 1 9201 000 przy 1 920
Udźwig zaczepu przedniego (kg)1 6701 6701 6701 6701 670

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD-----
4WDTakTakTakTakTak
Zawieszenie osi przedniej-----
Kąt skrętu (°)5555555555
Minimalny promień skrętu (m)4,334,334,334,334,33
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnejElektrohydraulicznieElektrohydraulicznieElektrohydraulicznieElektrohydraulicznieElektrohydraulicznie
Typ hamulca roboczegoZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS-----

Układ hydrauliczny

Typ układuPompę o stałym wydatkuPompę o stałym wydatkuPompę o stałym wydatkuPompę o stałym wydatkuPompę o stałym wydatku
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l)6464646464
Ciśnienie w układzie (bar)-----
Typ sterowaniaElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC)Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC)Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC)Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC)Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC)
Maks. udźwig3 7003 7003 7003 7003 700
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg)3 3503 3503 3503 3503 350
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej33333
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej22222
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej-----
KategoriaKat. IIKat. IIKat. IIKat. IIKat. II
Kontrola poślizgu-----

opis

Dzięki swej unikalnej zwrotności ciągniki Kompakt koncertowo zdadzą egzamin również przy pracy z ładowaczem czołowym w oborze. Ciągniki Kompakt marki STEYR zapewniają najszerszy zakres zastosowań i największe korzyści przy niskich kosztach inwestycji i eksploatacji.

 

Nowy Kompakt Steyr zrewolucjonizował kalkulację kosztów i zysków. Jest lekki, zwrotny i elastyczny oraz wyposażony w sprawdzoną technologię. Kompakt jest idealnym narzędziem do praktycznie każdego zadania. Silniki o mocy od 75 do 114 KM i wyjątkowy współczynnik mocy do wagi gwarantują optymalną efektywność w terenach trawiastych. Dzięki swojej unikalnej zwrotności klasa Kompakt jest także optymalnym narzędziem dla ładowacza czołowego przy pracach w budynkach i gospodarstwie.

kontakt

Stwórzmy coś wyjątkowego razem.

Kontakt
Sprawdź na mapie

Korzystanie ze strony oznacza akceptację Polityki Cookies.

X