nav
nav
nav

Expert CVT

nazwa

Expert CVT

rodzaj

Ciągnik

opis

Specjalnie nadaliśmy nowej serii ciągników marki STEYR nazwę „Expert”, aby podkreślić symbiotyczne połączenie kompaktowych wymiarów, silniki o najwyższej mocy w branży oraz najwyższy w tej klasie maszyn komfort. Ten nowy ciągnik posiada profesjonalną specyfikację i wszechstronność, dzięki czemu doskonale zdaje egzamin przy wykonywaniu prac na łąkach, kultywacji gleby i transporcie zarówno w gospodarstwach rolnych, jak i firmach komunalnych. ... więcej

dane techniczne

MODEL

4100 Expert CVT4110 Expert CVT4120 Expert CVT4130 Expert CVT

Silnik

Liczba cylindrów4444
TypSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisjiStage VStage VStage VStage V
Pojemność silnika4 4854 4854 4854 485

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))----
Maksymalna moc silnika (KM (kW))110 (81)120 (88)130 (96)140 (103)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min)1 700 - 1 9001 700 - 1 9001 700 - 1 9001 700 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))----
Znamionowa moc silnika (KM (kW))100 (74)110 (81)120 (88)130 (96)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika2 2002 2002 2002 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)----
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)520 przy 1 300551 przy 1 300610 przy 1 300630 przy 1 300
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%)48 / -44 / -46 / -41 / -
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l)180 / 19180 / 19180 / 19180 / 19

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowejS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowaS-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)40 Eco40 Eco40 Eco40 Eco
PowershuttleStandardStandardStandardStandard
Biegi pełzającezintegrowanyzintegrowanyzintegrowanyzintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOMZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznymZe zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowyOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Typ wału1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min1 000 przy 1 9201 000 przy 1 9201 000 przy 1 9201 000 przy 1 920
Udźwig zaczepu przedniego (kg)2 3002 3002 3002 300

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD----
4WDTakTakTakTak
Zawieszenie osi przedniejOpcjaOpcjaOpcjaOpcja
Kąt skrętu (°)55555555
Minimalny promień skrętu (m)4,54,54,54,5
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnejWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczegoZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS----

Układ hydrauliczny

Typ układuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l)110 / -110 / -110 / -110 / -
Ciśnienie w układzie (bar)200200200200
Typ sterowaniaElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig5 6005 6005 6005 600
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg)4 2004 2004 2004 200
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej4444
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej3333
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej0-30 sekund0-30 sekund0-30 sekund0-30 sekund
KategoriaKat. II / III NKat. II / III NKat. II / III NKat. II / III N
Kontrola poślizguOpcjaOpcjaOpcjaOpcja

opis

Specjalnie nadaliśmy nowej serii ciągników marki STEYR nazwę „Expert”, aby podkreślić symbiotyczne połączenie kompaktowych wymiarów, silniki o najwyższej mocy w branży oraz najwyższy w tej klasie maszyn komfort. Ten nowy ciągnik posiada profesjonalną specyfikację i wszechstronność, dzięki czemu doskonale zdaje egzamin przy wykonywaniu prac na łąkach, kultywacji gleby i transporcie zarówno w gospodarstwach rolnych, jak i firmach komunalnych.

 

Nowy STEYR Expert CVT, ze znajomym wyglądem charakterystycznym dla marki STEYR, jest skierowany do klientów, którzy potrzebują ciągnika odznaczającego się wysoką wydajnością, która mieści się w kompaktowych rozmiarach, oraz najwyższym poziomem komfortu.

Przekładnia bezstopniowa S-ControlTM CVT, spełniający wymogi normy Stage V silnik z układem HI-eSCR2, wydajna pompa hydrauliczną CCLS o wydatku 110 l/min, amortyzowana, przestronna kabina i oś przednia to tylko niektóre z ich atutów. Ciągnik ten jest jedną z naszych odpowiedzi na rosnące wymagania naszych klientów, ponieważ dzięki modelowi Expert CVT technologia CVT jest teraz dostępna w segmencie 100 KM.

Dla ekspertów to, co najlepsze, jest zaledwie wystarczająco dobre.

kontakt

Stwórzmy coś wyjątkowego razem.

Kontakt
Sprawdź na mapie

Korzystanie ze strony oznacza akceptację Polityki Cookies.

X