nav
nav
nav

CVT

nazwa

CVT

rodzaj

Ciągnik

opis

Niezależnie od tego, czy chodzi o uprawę roli, pielęgnację zieleni, zastosowania transportowe czy przemysłowe: Dzięki przekładni bezstopniowej i licznym innowacjom technicznym nasze ciągniki CVT zapewniają maksymalny komfort pracy i obsługi, doskonałą opłacalność i wydajność. ... więcej

dane techniczne

MODEL

6150 CVT6165 CVT6175 CVT6185 CVT6200 CVT6220 CVT6240 CVT

Liczba cylindrów

Liczba cylindrów6666666
TypSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniowąSilnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisjiStage IVStage IVStage IVStage IVStage IVStage IVStage IV
Pojemność silnika6 7286 7286 7286 7286 7286 7286 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))190 (140)210 (155)225 (166)225 (166)245 (180)260 (192)270 (199)
Maksymalna moc silnika (KM (kW))165 (121)180 (132)180 (132)200 (147)220 (162)240 (177)260 (192)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min)1 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 9001 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW))175 (129)190 (140)205 (151)205 (151)225 (165)240 (177)260 (192)
Znamionowa moc silnika (KM (kW))150 (110)165 (121)180 (132)180 (132)200 (147)220 (162)240 (177)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika2 2002 2002 2002 2002 2002 2002 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)805 przy 1.500875 przy 1.500940 przy 1.500940 przy 1.5001.035 przy 1.5001.100 przy 1.5001.160 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min)700 przy 1 500770 przy 1 500770 przy 1 500840 przy 1 500930 przy 1 5001 000 przy 1 5001 100 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%)46 / 4446 / 4446 / 4446 / 4446 / 4442 / 4444 / 40
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l)330 / 48330 / 48330 / 48390 / 48390 / 48390 / 48390 / 48

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowejPrzekładnia bezstopniowaPrzekładnia bezstopniowaPrzekładnia bezstopniowaPrzekładnia bezstopniowaPrzekładnia bezstopniowaPrzekładnia bezstopniowaPrzekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h)40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco40 Eco / 50 Eco
PowershuttleStandardStandardStandardStandardStandardStandardStandard
Biegi pełzającezintegrowanyzintegrowanyzintegrowanyzintegrowanyzintegrowanyzintegrowanyzintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOMElektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583
Prędkość opcjonalna przy obr/min540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700
Napęd jezdny grupowy-------
Typ wału1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)-

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min1 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 8951 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg)3 5683 5683 5683 7853 7853 7853 785

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD-------
4WDTakTakTakTakTakTakTak
Zawieszenie osi przedniejStandardStandardStandardStandardStandardStandardStandard
Kąt skrętu (°)55555555555555
Minimalny promień skrętu (m)5,455,455,456,16,16,16,1
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnejWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzaniaWielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczegoZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawneZałączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS---OpcjaOpcjaOpcjaOpcja

Układ hydrauliczny

Typ układuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływuPompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l)147 / 166147 / 166147 / 166154 / 173154 / 173154 / 173154 / 173
Ciśnienie w układzie (bar)210210210210210210210
Typ sterowaniaElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdyElektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy
Maks. udźwig8 2578 2578 25710 46310 46310 46310 463
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg)6 6166 6166 6167 2807 2807 2807 280
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej5 elek.5 elek.5 elek.5 elek.5 elek.5 elek.5 elek.
Maks liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej3333333
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej0-60 sekund0-60 sekund0-60 sekund0-60 sekund0-60 sekund0-60 sekund0-60 sekund
KategoriaKat. IIIKat. IIIKat. IIIKat. IIIKat. IIIKat. IIIKat. III
Kontrola poślizguStandardStandardStandardStandardStandardStandardStandard

opis

Niezależnie od tego, czy chodzi o uprawę roli, pielęgnację zieleni, zastosowania transportowe czy przemysłowe: Dzięki przekładni bezstopniowej i licznym innowacjom technicznym nasze ciągniki CVT zapewniają maksymalny komfort pracy i obsługi, doskonałą opłacalność i wydajność.

 

Dzięki przekładni bezstopniowej i licznym innowacjom technicznym, nowa generacja ciągników CVT zapewnia jeszcze większy komfort pracy i obsługi, a także wyższą rentowność oraz lepszą wydajność. Nowa seria ciągników STEYR CVT obejmuje siedem modeli o mocy od 150 do 270 KM. Nazwa serii pochodzi od unikalnej konstrukcji skrzyni biegów, która gwarantuje doskonałe osiągi: CVT to „Continuously Variable Transmission”, co oznacza przekładnię z bezstopniowym zmiennym przełożeniem.

kontakt

Stwórzmy coś wyjątkowego razem.

Kontakt
Sprawdź na mapie

Korzystanie ze strony oznacza akceptację Polityki Cookies.

X